Shop Mobile More Submit  Join Login
Autumn Eyes by lordoffireVIII Autumn Eyes by lordoffireVIII
presenting the newest member of my family :3 she still has yet to be given a name >< but will have one soon. my family brought her home on friday, and it's been amazing having a puppy in the house (even though i have to get up several times at night to let her outside >< )
anway, here's a little about her.
she is a 9 week old, pure bred Chocolate Lab puppy :3

while outside today i decided to take some pictures of her in the leaves...i absolutely love the color of her eyes, they're almost a pale gold in color. well enough of my rambling, enjoy and expect more pictures!!!
Add a Comment:
 
:iconvexanofice:
VexanofIce Featured By Owner Nov 12, 2009
Awww, What a Cute puppy!!
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 13, 2009
thanks
Reply
:iconvexanofice:
VexanofIce Featured By Owner Nov 13, 2009
anytime
Reply
:icontodesanbeterin:
Todesanbeterin Featured By Owner Nov 3, 2009
I used this picture in school cuz we had to edit sth
is that okay with you
(i won't upload the outcome. anywhere)
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 3, 2009
no problem at all :D if you would, i would love to see the edited one here on deviatart :D just give me credit for the original :)
Reply
:icontodesanbeterin:
Todesanbeterin Featured By Owner Nov 4, 2009
hmmm...
then i'm gonna have to bring my stick to school...
but for you i'll do it :D
and of course i give you credit for the original
its even standing on the pic ^-^
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 4, 2009
wow thank you so much!!! :huggle:
Reply
:icontodesanbeterin:
Todesanbeterin Featured By Owner Nov 5, 2009
welcome
but you'll have to wait till tuesday cuz until then i won't be able to go onto the school computer ^-^
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 5, 2009
okays sounds good :D
Reply
:icontodesanbeterin:
Todesanbeterin Featured By Owner Nov 5, 2009
^-^ :hug:
Reply
:iconaxelsweeneytodd:
AxelSweeneyTodd Featured By Owner Nov 2, 2009
OMG SO CUTE
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 3, 2009
thankies :D
Reply
:iconduetmaxwell:
DuetMaxwell Featured By Owner Nov 2, 2009
Awww, she's so adorable!:love:
*pets her :pat:*
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 2, 2009
thankies :D i'll let her know..but i think she already knows it as she uses her cuteness to her advantage :XD:
Reply
:iconduetmaxwell:
DuetMaxwell Featured By Owner Nov 3, 2009
LOL, I'm sure she does!:giggle:
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 3, 2009
lol absolutely :XD:
Reply
:iconduetmaxwell:
DuetMaxwell Featured By Owner Nov 4, 2009
:icononionxdplz:
Reply
:iconlaurenpenman:
laurenpenman Featured By Owner Nov 2, 2009  Student General Artist
OMG I WANT.


SOOO CUTEEEE.
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 2, 2009
lol thankies :D she's such a little poser :XD:
Reply
:iconlaurenpenman:
laurenpenman Featured By Owner Nov 2, 2009  Student General Artist
awww bless :D
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 2, 2009
lol :XD:
Reply
:iconlaurenpenman:
laurenpenman Featured By Owner Nov 3, 2009  Student General Artist
i want your puppy XD just kidding lol. shes so cuteee
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 3, 2009
lol :XD: thanks
Reply
:iconlaurenpenman:
laurenpenman Featured By Owner Nov 3, 2009  Student General Artist
yay you got a sub!!
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 3, 2009
uh huh :D but i fail at the journals XDD
Reply
(1 Reply)
:iconcrushmyvelvet:
CrushMyVelvet Featured By Owner Nov 2, 2009  Hobbyist Artist
OMG DO WANT PUPPY. D; SO CUTE.
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 2, 2009
lol XDD thankies, she's a little fireball though :XD:
Reply
:iconcrushmyvelvet:
CrushMyVelvet Featured By Owner Nov 2, 2009  Hobbyist Artist
That's a good thing!
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 2, 2009
not when she's attacking my feet :XD:
Reply
:iconiamtehninjawaffle223:
iamtehninjawaffle223 Featured By Owner Nov 1, 2009
SHEISTHECUTESTDAMNTHINGEVER
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 1, 2009
thank you so much!!!! :heart: lol i'll be sure to let her know, but i think she already knows she is, lol
Reply
:iconsubmindy:
submindy Featured By Owner Nov 1, 2009  Hobbyist Photographer
oh too cute! I think she should be called something like amber since her eyes kinda remind me of amber....
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 1, 2009
thank you :3 she's quite the little poser when it comes to getting her picture taken :XD: ooo good idea, i'll run that suggestion by my brother, since we both have to agree on a name
Reply
:iconsubmindy:
submindy Featured By Owner Nov 1, 2009  Hobbyist Photographer
yeah she looked like she loves the camera, ne?
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 1, 2009
yup :D lol
Reply
:iconcrimsonwolfxiii:
CrimsonWolfXIII Featured By Owner Nov 1, 2009  Student General Artist
OMG she is sooooo cute!!! XD
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 1, 2009
thankies :D
Reply
:iconlordofflowers:
lordofflowers Featured By Owner Nov 1, 2009
sooo cute :D
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 1, 2009
thankies :D
Reply
:iconlordofflowers:
lordofflowers Featured By Owner Nov 2, 2009
your welcome
Reply
:iconfallfromfall:
FallFromFall Featured By Owner Nov 1, 2009
Adorable.
Reply
:iconlordoffireviii:
lordoffireVIII Featured By Owner Nov 1, 2009
thank you so much :3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 1, 2009
Image Size
2.0 MB
Resolution
3296×2472
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
530
Favourites
34 (who?)
Comments
43
Downloads
17

Camera Data

Make
EASTMAN KODAK COMPANY
Model
KODAK EASYSHARE M893 IS DIGITAL CAMERA
Shutter Speed
1/101 second
Aperture
F/2.9
Focal Length
6 mm
ISO Speed
80
Date Taken
Nov 1, 2009, 1:01:59 PM
×